دسته بندی مقالات
دسته‌ها
المنت مناسب برای پاورپک هیدرولیک
المنت مناسب برای پاورپک هیدرولیک

    شار گرمایی یا شار حرارتی (Heat Flux) مقدار انرژی حرارتی منتقل شده در یک واحد زمان و بر واحد سطح گفته می‌شود. که با نماد q نمایش داده شده و واحد آن در دستگاه بین‌المللی یکاها وات بر مترمربع و

الکتروموتور های ضد انفجارٍٍ EEX
الکتروموتور های ضد انفجارٍٍ EEX

موتور های ضد انفجار چه مشخصاتی باید داشته باشند ؟ ◄  موتورهای ضد انفجار برای محیط های بسته طراحی می شوند ملاحظات اساسی برای این موتورها این است که باید از بروز جرقه در محیطی

جهت گردش پمپ های هیدرولیک
جهت گردش پمپ های هیدرولیک

بعضی از پمپ های هیدرولیک قابلیت چرخش شفت و جابه جایی و تامین فشار سیال را هم در چپگرد و راستگرد دارند.پمپ های که قابلیت گردش شفت به‌صورت چپگرد و ساتگرد را دارند در صورت

انواع متریال شیلنگ های پلیمری – پنوماتیکی
انواع متریال شیلنگ های پلیمری – پنوماتیکی

  از لوله و شیلنگ پنوماتیک معمولا در سیستم های پنوماتیک استفاده می کنند. با استفاده از شیلنگ ، مسیری برای انتقال و حرکت هوای فشرده و انرژی آن در سیستم های پنوماتیک ایجاد و

مقالات پیشنهادی

سرفصل مطالب

خریداری تجهیزات هیدرولیک OPEN BOX یا بدون جعبه نو

محصولات جعبه باز یا Open Box

همانطور که مطلع هستید محصولات جعبه باز یا Open Box به معنی کارکرده یا دست دوم نمی باشند بلکه فقط جعبه این محصولات به علل مختلفی که در ذیل به آنها اشاره میشود ، باز گردیده است :

1 – دستگاه هایی که به خاطر محدود و منحصر بفرد بودن ، به صورت مسافری وارد کشور شده اند.

2 – دستگاه هایی که در گمرکات کشور به جهت بازدید محتویات ، توسط کارشناسان گمرکی باز گردیده اند.

3 – دستگاه هایی که در بدو واردات جهت نمونه تست تحویل اداره استاندارد شده است.

4 – دستگاه هایی که در ویترین فروشگاه جهت بازدید عموم قرار داده شده بوده است .

5 – دستگاه هایی که به علت داشتن ایراد کوچک ابتدایی از قبیل : خط و خش جزئی یا پاره بودن کارتن در لیست جعبه بازه ها یا همان Open Box قرار میگیرند.

خریدتجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک بصورت جعبه باز یا Open Box مقرون به صرفه است ؟

بلی ولی در صورتیکه موارد زیر را پس از خرید در نظر بگیرید .

1- در تجهیزات هیدرولیک شرایط نگهداری و انبار آن حایز اهمیت می باشد اولین و مهم ترین مورد در نگهداری طولانی مدت قطعات هیدرولیک و پنوماتیک قطعاتی هستند که به شرایط محیطی و مدت زمان نگهداری حساس هستند .

تاثیر اشعه UV در تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک

 

تقریبا در ساختار داخلی همه قطعات هیدرولیکی . پنوماتیکی از لوازم آب بند استفاده که عموما از جنس نیترو یا NBR و یا وایتون و .. می باشند .  این آب بند ها نسبت به شرایط نگهداری و عمر مفید محدودی دارند . قطعات لاستیکی NBR نسبت به قرار گرفتن در مقابل اشعه UV حساس هستند و در محیطی تاریک باید انبار شود . بدیهی است بسیاری از کالا های موجود در شرایط مناسبی قرار گرفته نمی شدند و یا تاریخچه ای از آن نداریم .  در صورت خریداری تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک  که مدت زمان زیادی در انبار نگهداری شده است بایستی لوازم و قطعات لاستیکی و آب بند آنها پیش از نصب تجهیز تعویض گردد .

بطور مثال در تمام پمپ های هیدرولیک از کاسه نمد و اورینگ به عنوان ست آب بندی استفاده می شود در صورت خرید پمپ هیدرولیکی که بیش از چند سال از تاریخ تولید آن گذشته است باید قطعات لاستیکی آن را تعویض نماییم . در صورت عدم تعویض قطعات لاستیکی ، ممکن است هوا از کاسه نمد پمپ به درون محفظه پمپ وارد شود و باعث پدیده کاویتاسیون و عدم تشکیل فیلد روغن برای روانکاری قطعات داخلی پمپ و در نتیجه خوردگی و خرابی زود هنگام پمپ هیدرولیک گردد . تعویض قطعات لاستیکی هزینه ناچیزی دارد و باعث تضمین عمر پمپ هیدرولیک و سیستم هیدرولیک می گردد .

همچنین در اکثر شیر های پنوماتیک و سیلندر های پنوماتیک قطعات داخلی آب بند از لاستیک NBR استفاده شده است در صورت نگهداری طولانی مدت قطعات لاستیکی خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و خشک می شوند و دیگر نمی توانند وظیفه خود را بدرستی انجام دهند .

تاثیر رطوبت در تجهیزات هیدرولیک

رطوبت زیاد و ورود رطوبت به داخل تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک باعث زنگ زدگی آنها می شود . پیشنهاد می شود قبل از خرید این تجهیزات قطعات داخلی آنها بررسی شود . بلبرینگ ها از اولین قطعاتی هستند که آسیب می بینند

تاثیر دما در تجهیزات هیدرولیک

تجهیزات و قطعات هیدرولیک قابلیت کارکرد در دما های متفاوتی دارند در صورت نگهداری آنها در دما بالا و یا پایین کمتر دچار آسیب می شوند .

برند های قطعات جعبه بار OPEN BOX در هیدرولیک و پنوماتیک

ORESTA   برند آلمان شرقی که سالهای گذشته بصورت فله ای وارد کشور شده شامل طیف وسیعی از تجهیزات هیدرولیک مانند : قفل ، اکومالاتور ، شیر های هیدرولیک را شامل می شود .

BOSCH

خدمات ما در هنگام فروش قطعات جعبه باز OPEN BOX

هدف و افتخار ما  کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد . کالاهای OPEN BOX  نسبت به دیگر قطعات مشابه در بازار ، به مراتب کیفیت و قیمت مناسب تری دارند ولی در صورتیکه موارد ذکر شده پیش از خرید و نصب تجهیز انجام شود .

ما در هنگام فروش متعهد هستیم سلامت کارکرد هر کالای OPEN BOX را تضمین کنیم .

با توجه به نوع تجهیز و در جد توان تجهیزاتی شرکت سپاهان هیدرولیک ایرانیان ، سعی می نماییم قبل از ارسال کالا ، قطعاتی که نیاز به تعویض دارند از جمله بلبرینگ ، لوازم آب بند و.. را تعویض نمایم و مستندات آنرا برای خریدار ارسال نمایم . بدیهی است برخی از کالا ها به علت عدم موجود بودن قطعات لاستیکی آنها و … امکان تعویض آن ، برای ما میسر نباشد لذا در صفحه هر کالا شرایط فروش آن کالا ذکر گردیده است که با شرایط ذکر شده قابل عرضه می باشد