واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش

کادر متخصص ما با بازدید از سیستم های هیدرولیک شما راهکارهایی را برای تعویض قطعات قدیمی و نایاب ارائه  می دهد. اگردرسیستم شما شیر هیدرولیک قدیمی استفاده شده که دیگر تولید نمی شود و تغییر آن به یک شیر جدید نیازمند تغییر درجانمایی یا بلوکها یا سایر قطعات پاورپک یا مدار هیدرولیک می باشد پرسنل این شرکت آماده خدمات رسانی می باشند .

در صورتیکه نیاز به بروز آوری تجهیزات و سیستم هیدرولیک و کنترل دستگاه از قبیل پی ال سی و اچ ام ای می باشد با ما تماس بگیرید

واحد تعمیرات شرکت سپاهان هیدرولیک ایرانیان واقع در اصفهان – خیابان اشرفی اصفهانی مجهز به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته جهت تعمیر و تست تجهیزات تعمیر شده می باشد . 

تجربه تعمیرات انواع تجهیزات از برند های  REXROTH ،FESTO -PARKEER -EATON-DROPSA-HAW-BUCHER-ENERPACK-KOMPASS-HYSTAR

بازسازی و تعمیر پمپ های CLOSE LOOP

تعمیر و بازسازی انواع پمپ های CLOSE LOOP  هیدرولیک 

پمپ های سری A4VG رکسرود 

تعمیرانت پمپ های پیستونی دبی متغییر

تعمیرات انواع تجهیزات پنوماتیکی

تعمیر انواع سیلندر پنوماتیک – شیر های پنوماتیک – فیدر پنوماتیک – پمپ گریس های پنوماتیکی – ویبراتور پنوماتیک خطی و شعاعی – تعمیرات بوستر های پنوماتیک هیدرولیک – 

بازسازی سیلندر های هیدرولیک و پنوماتیک

بخش تعمیرات سیلندر این شرکت مجهز به استند پیشرفته دمونتاژ و مونتاز سیلندرو استند تست مورد تایید شرکت مجتمع فولاد مبارکه می باشد این شرکت تاکنون بیش از 1800 عدد سیلندر هیدرولیک جهت مجتمع فولاد مبارکه تعمیر و بازسازی نموده است . و در حال حاضر  تعمیرات انواع سیلندر های فولار سازی تخصص ماست .

 

تعمیرات سیلندر های هیدورلیم مجتمع فولاد مبارکه

تماس با متخصصین واحد تعمیرات شیر های پروپرشنال و سروو

تجهیزات و استند های تست شیر های پروپرشنال والو و سرووالو ها واقع در اصفهان - خیابان اشرفی اصفهانی می باشد . خواهشمندیم جهت درخواست تعمیر و کالیبره شیر های پروپرشنال والو و سرووالو ها و یا تعمیرات برد ها و کارت های الکترونیک  با هماهنگی اقدام نمایید .

جهت ارتباط مستقیم با واحد تعمیرات شیر های پروپرشنال این مجموعه با شماره زیر تماس بگیرید