تعمیرات شیر های هیدرولیک و پنوماتیک پروپرشنال و سروو والو

تیم تعمیرات شیرهای هیدرولیک پروپرشنال و سروو والو ، بطور میانگین دارای 8 سال تجربه و تا کنون بیش از 1400 شیر هیدرولیک(دایرکشنال ، پروپرشنال و سروو ) در این مجموعه بازسازی و تعمیر شده است . تیم تخصصی شیر های سروو و پوروپورشنال  با گرد هم آوردن گروه های تخصصی در زمینه  برق و الکترونیک ، مکانیک و مکاترونیک ، اپراتورهای کالیبره و تست ، مهندسی معکوس و مجهز به کارگاه و تجهیزات مثل،  استند تست و کالیبره  پروپورشنال ، استند تست و کالیبره سروو والو ، استند تست فشارشکن و شیر های دایرکشنال  ، دستگاه شستشویی التراسونیک ، اندازه گیرهای  لیزری ، دستگاه سنگ محور  ، تجهیزات کروم کاری ، دستگاه تراش CNC ، دستگاه اسکن سه بعدی قطعات صنعتی و .. می باشد .

مفتخریم  به تدریج با به روزآوری تجهیزات مورد نیازمطابق با استاندارد های معتبر دنیا (ISO4401)  (ISO5598) (ISO5781)  (ISO6263) در کمترین زمان ، بهترین خدمات تعمیرات شیر های پوروپرشنال و سروو والو ها را به مشتریانمان ارایه می دهیم

تست و کالیبره چگونه انجام می شود ؟

استند تست سروو والو ، و استند تست پروپرشنال والو امکان تست شیر ها از دبی 1 لیتر تا 150 لیتر در دقیقه و حداکثر 450 بارفشار کاری در دمای کاری متفاوت را دارد . همچنین تست های مربوطه مطابق دیتاشیت والو مورد نظر  از جمله  تست نشتی  leakage تست فشار ، تست دبی Flow ، تست هیسترسیز  Hysteresis ، تست لرزش ، تست در شرایط مختلف دما ، تست خستگی  Fatige و زمان پاسخگویی Response   ، تست آستانه باز شدن والوThreshold. و تست تقارن و یا خطی  Symmetry And linearity را  می گذراند تا عملکرد مطمئن و بی نقص آن تایید شود. و پس ازآن ، مجددا والو در سیستم هیدرولیک پرس مطابق شرایط کاری شبیه سازی شده قرا گرفته و تست می گردد که از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایم .

تست تقارن و یا خطی Symmetry And linearity

یکی از مهم ترین تست های شیر های پروپرشنال والو و سرو والو ها تست تقارن و تطبیق با دیتاشیت با نمودار ترسیم شده می باشد . استند تست شیر پروپرشنال بصورت اتوماتیک با دقت و حساسیت بالا قابلیت ترسیم نمودار شیر پروپرشنال و سرو والو و مقایسه و بدست آوردن در صد مجاز و غیر مجاز را دارد . 

 

تست هیسترزیس Hysteresis

این تست در واقع از مهمترین و حساس ترین تست های شیر های هیدرولیک پیشرفته می باشد . 

ابتدا از کامند پایین به سمت بالا به شیر پروپرشنال هیدرولیک سیگنال می دهیم . در بیشترین  سیگنال ورودی (Command)  شیر موردنظر به سمت پایین ترین در زمان مشخص سیگنال میدهیم . نمودار دبی(Flow) و  سیگنال ورودی (Command) در آن زمان مشخص ترسیم و بصورت خورکار با دیتاشیت شیر هیدرولیک در حال تست مقایسه و درصد خطایی مجاز مشخص می گردد . 

تست هیسترزیس کمک بسیاری در عیب یابی و اطمنان خاطر از عملکرد شیر های هیدرولیک پروپرشنال به ما می دهد .

 

نمودار هیسترزیس

زمان پاسخگویی Response ، تست آستانه باز شدن والو

سرعت عملکرد شیر پروپرشنال در کامند های مختلف مورد بررسی می گردد و با توجه به داده ها و اطلاعات سازنده شیر مطابقت و مورد بررسی قرار می گیرد . 

تست نشتی داخلی شیر هیدرولیک Leakage Test

معمولا شیر های هیدرولیک پروپرشنال والو و سروو والو نشتی داخلی دارند . این نشتی داخلی در صورتیکه از حد مجاز آن بیشتر شود باعث مختل شدن عملکرد شیر هیدرولیک و همچنین باعث داغ شدن سیال در سیستم هیدرولیک می گردد.

در شرکت سپاهان هیدرولیک ایرانیان با در اختیار داشتن استند تست پیشرفته امکان سنجش نشتی داخلی بصورت خودکار توسط فلومتر دیجیتال در بازه زمانی 5 دقیقه با دقت 10 سی سی در دقیقه انجام می گردد تا از صحت نشتی داخلی و میزان آن با دیتاشیت اطمینان حاصل گردد .

تعمیرات شیر های Proprtional Valve - Servo Valve از برند هایی (Vickers)  (Moog)  (Schenck Pegasus)  (Bosch/Rexroth)  (Abex)  (Atchley)  (Atos)  (Dyval)  (MTS)  (HR Textron)  (Hydrolux)  (Parker)  & more.

چرا ما را انتخاب کنید ؟

بیش از 35 سال تجربه در صنعت هیدرولیک - پنوماتیک و خدمات پس از فروش در ایران

- استندهای تست پیشرفته شیر های سروو - پروپرشنال و دایرکشنال والو - سیلندر هیدرولیک - پمپ هیدرولیک

دستگاه های و تجهیزات پیشرفته تعمیرات برد - شستشو به روش آلتراسونیک - تجهیزات ساخت قطعات مربوطه

- تجهیزات کالیبره شیر های پروپرشنال و سروو والو ها و تست و تعمیر برد ها بصورت قابل حمل در محل کارخانه

- دارای واحد مهندسی و طراحی - جایگزینی ، مشاوره و بروز رسانی تجهیزات هیدرولیک

- اعلام قیمت و بررسی شیر پروپرشنال در کمترین زمان ممکن

- دارای تیم متخصص فنی برق الکترونیک -هیدرولیک - مکاترونیک با تجربه متوسط 10 سال

برخی از واحد های صنعتی که تاکنون افتخار همکاری درزمینه تعمیرات پروپرشنال را داشتیم

فولاد مبارکه اصفهان

ذوب آهن اصفهان

فولاد هرمزگان

پتروشیمی و نفت آبادان

صبا فولاد

صنایع  فولاد هرمزگان

پتروپارس جم

تماس با متخصصین واحد تعمیرات شیر های پروپرشنال و سروو

تجهیزات و استند های تست شیر های پروپرشنال والو و سرووالو ها واقع در اصفهان - خیابان اشرفی اصفهانی می باشد . خواهشمندیم جهت درخواست تعمیر و کالیبره شیر های پروپرشنال والو و سرووالو ها و یا تعمیرات برد ها و کارت های الکترونیک  با هماهنگی اقدام نمایید .

جهت ارتباط مستقیم با واحد تعمیرات شیر های پروپرشنال این مجموعه با شماره زیر تماس بگیرید

صنایع سپاهان هیدرولیک ایرانیان

(از سال 1364 ) با بهره گیری از تجارب کارشناسان مجرب و در اختیار داشتن دانش فنی در زمینۀ طراحی، ساخت و تامین انواع سیستم‌های هیدرولیک وپنوماتیک، مکاترونیک و اتوماسیون صنعتی فعالیت می نماید. از خدمات این شرکت به تعمیرات و ساخت انواع تجهیزات و سیستم های هیدرولیک ، پنوماتیک ، روانکاری و گریس رسانی با هر نوع محدودیت و شرایط کاری می باشد. خرسندیم که با همکاری با کارشناسان و تجربیات پژوهشی توانسته ایم سهم بزرگی در تامین نیاز صنعت کشور را داشته باشیم و خدماتی شایسته و قابل رقابت در بازار جهانی ارائه نماییم این شرکت شامل بخش ها و  واحد های زیر می باشد .

* واحد فنی مهندسی و کنترل کیفی

* واحد ساخت و تولید

* واحد فروش و بازرگانی ( فروش آنلاین )

* واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش ( تعمیرات تخصصی سروو والو و پروپرشنال والو ) تعمیرات انواع تجهیزات هیدرولیک ، پنوماتیک . .